green finest

بهینه سازی و سئو

چرا نیاز به بهینه سازی و سئو داریم؟

سئو به این دلیل اهمیت دارد که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشند، یک وب سایت بازدیدکنندگان بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند. این بازدیدکنندگان می توانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.

Green Finest

آشنایی با مفهوم سئو

کلمه سئو مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت ها برای افزایش بهتر دیده شدن آنها در موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ و سایر موتور های جستجو است.

 سئو به نحوه عملکرد موتور های جستجو در دنیای اینترنت اشاره دارد، الگوریتم های خاص برنامه ریزی شده کامپیوتری که قوانین موتورهای جستجو را برای بهترین حالت یک وب سایت توصیه می کند.

Optimization and SEO

 عبارات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتور های جستجو و اینکه کدام موتور های جستجو توسط مخاطبان مورد نظر ترجیح داده می شود و سپس کدام وب سایت ها به کاربر نمایش داده شوند توسط عملیات سئو انجام می شود.

صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال پیدا شدن و کلیک روی آنها بیشتر می شود. در نهایت، هدف بهینه‌ سازی موتور جستجو کمک به جذب بازدیدکنندگان وب‌ سایت است که تبدیل به مشتری، یا مخاطبی می‌ شوند که مدام برمی‌ گردد.

Green Finest

بهینه سازی و سئو

در صورتی که وب سایت دارید و وب سایت شما نیاز به بهینه سازی و سئو اصولی دارد فرم را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید.

چرا سئو و بهینه سازی وب سایت اهمیت دارد

بهینه سازی و سئو وب سایت

بهترین دلیل برای اهمیت زیاد سئو وب سایت ها این است که هر زمان مردم می خواهند به جایی بروند، کاری انجام دهند، اطلاعاتی بیابند، تحقیق کنند یا محصول و خدمتی خریداری کنند کار آنها معمولاً با جستجو در اینترنت آغاز می شود. اما امروزه جستجو به طرز باورنکردنی تکه تکه شده است.

کاربران ممکن است در موتور های جستجوی وب مانند گوگل، مایکروسافت بینگ و … یا پلتفرم‌ های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب جستجو کنند. هر سال تریلیون ها جستجو انجام می شود. جستجو ها اغلب منبع اصلی ترافیک برای وب‌ سایت‌ ها هستند، که باعث می‌ شود در هر پلتفرمی که مردم می‌ توانند برند یا کسب‌ و کار شما را جستجو کنند، و باعث پیشرفت کسب و کار شما می شود که به همین خاطر امری ضروری است.

معنی همه اینها این است که بهبود دید شما، و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما، می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه کار شما داشته باشد. دلیل دیگری که سئو برای برندها و مشاغل حیاتی است سئو اصولی برخلاف سایر کانال های بازاریابی، پایدار است. وقتی یک کمپین پولی به پایان می رسد، ترافیک نیز به پایان می رسد. ترافیک از ترافیک رسانه های اجتماعی در بهترین حالت غیر قابل اعتماد است.

 

 

خدمات وب

بهبود سئو و افزایش بازدید
بهینه سازی و افزایش سرعت
تولید محتوا

پشتیبانی

در صورت نیاز به پشتیبانی فرم را تکمیل کنید و ارسال کنید 

ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت

دقیت کنید برای پشتیبانی باید سرویس فعال در گرین فاینست داشته باشید